Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Συνελήφθη για προσβολή αθλητή των Ολυμπιακών Αγώνων στο Twitter






















      Ο 18χρονος Τόμ Ντέιλι και ο συναθλητής του, κατετάγησαν στην τέταρτη θέση στο άθλημα της συγχρονισμένης κατάδυσης, αν και τα προγνωστικά τους ήθελαν να διεκδικούν μετάλλιο στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.

Το μήνυμα στο Twitter,  που έλαβε ο Ντέιλι από έναν 17χρονο έλεγε: «Πιστεύω να γνωρίζεις ότι απογοήτευσες τον πατέρα σου».

      Ο πατέρας του 18χρονου αθλητή απεβίωσε τον περασμένο χρόνο μετά από μάχη με την επάρατη νόσο. Πριν από τους Αγώνες,  ο αθλητής είχε δηλώσει στο BBC: «Με την κατάκτηση ενός μεταλλίου, όλα όσα πέρασα θα αξίζουν τον κόπο. Το κάνω για τον πατέρα μου και τον εαυτό μου. Είναι όνειρό μου να λάβω μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες και ο πατέρας μου ανέκαθεν με στήριζε. Θα είναι ξεχωριστό να καταφέρω κάτι γι’ αυτόν».

      Ο Ντέιλι απάντησε στο μήνυμα: «Αφού έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό, θα είσαι ηλίθιος αν μου στέλνεις κάτι τέτοιο...»

Αργότερα ο νεαρός ζήτησε συγγνώμη για το σχόλιό του, ενώ ο αθλητής δέχθηκε σωρεία υποστηρικτικών μηνυμάτων.

Ο 17χρονος συνελήφθη και αναμένεται να του απαγγελθούν κατηγορίες για προσβλητική συμπεριφορά.

 

 

 

 


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου