Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Παραλία Αρτέμιδος: Φθινοπωρινοί Πίνακες...




Οι "μεταμορφώσεις" του ίδιου τοπίου την ίδια μέρα:


                 Ξημερώματα, το νησάκι "Άγιος Νικόλαος" και στο βάθος η Εύβοια





                         

 

 

              Μόλις πρόβαλε η μέρα, ελαφριά αύρα και μάθημα ιστιοπλοΐας

 

 

  



     

            και αργότερα, σε πλήρη νηνεμία, άλλα υπέροχα πλεούμενα .....








                               Πινελιές από το ζωγράφο της φύσης...




                    




                          ...που απλώς τις απoθανάτισε ο φακός

                      






                     Λούτσα for ever...    

 

              







       Και όμως αυτός ο ζωντανός παράδεισος απειλείται! 

 

- Από άθλιους κερδοσκόπους της νυχτερινής ανομίας

 

- Από την ίδια την Πολιτεία που εκτός από την έλλειψη μέριμνας, ως ώφειλε, σχεδιάζει επιπλέον, να τον παραδώσει σε εγκατάσταση νέας Ψυττάλειας

 

- Από τους άφρονες και-όχι μόνο-της Δημοτικής Αρχής που σ υ μ π ρ ά τ τ ο υ ν   σε όλα αυτά και  επισπεύδουν παντί τρόπω τον αφανισμό του

 

 

 

Hμερομηνία φωτογραφίας: 28/9/2013 από attikanet 

 

 

 

 

 

 

 

3 σχόλια:

  1. Ευτυχως που κοψατε την παραλια,Εκει θα βλεπαμε ολο τον βιασμο που εχει υποστει η παραλια,Θα βλεπαμε τους εξαφανισμενους αμμολοφους,τα διχτυα και τα ηχεια πανω στην αμμο,τα φρεατια στην αμμο ,την δημαρχιακη εξεδρα στη αμμο ,και τις ομπρελλοξαπλωστρες της παρανομιας πανω στο κυμα.Ομως το ματι μας, δεν ειναι φωτογραφικη μηχανη.Τα βλεπει ολα ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ.Μακαρι να ειχα ματι φωτογραφικο, να μην βλεπω παρα ενα καδραρισμα.Μακαρι να ειχα αυτια να ακουνε μονον ορισμενες συχνοτητες να μην ακουω τα σκυλαδικα ασματα καταμεσημερο.Μακαρι να μπορουσα να μην βλεπω διπλα μου ,τους φουσκωτους με τα τατουαζ και τις γκαρσονες μισογυμνες,,Μακαρι να μπορουσα ξεκουραζω το ματι μου μονον μακρια, στο απεραντο γαλαζιο ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΩ ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΗ,Βλεπω ακουω μυριζω και αυτο ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ.Πολυ ωραιες φωτογραφιες τι κριμα που ειναι ενα μερος της αληθειας....ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ .ΟΜΩΣ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ......Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,αναλογα με το καδραρισμα ,ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΡΩΤΑΕΙ,ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ?Ποιος παραμενει ασυλληπτος και ετοιμαζει το επομενο εγκλημα?Αυτο γιατι δεν ειμαι μηχανη, εχω σκεψη κριση και βουληση.ΕΧΩ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ Δεν εχω αμνησια ουτε δινω αμνηστια σε κανεναν κατα συρροη δολοφονο.Θελω να συλληφθει πριν κανει το επομενο εγκλημα.ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ .ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟ ΕΠΙΖΗΤΩ.
    Συγχωρηστε με, αν σας χαλασα την μαγεια του τοπιου..ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,καθε φορα που θελω να γυρισω στην ΛΟΥΤΣΑ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑΤΑ ΜΟΥ.Αφου λοιπον δεν μπορω να κλεινω τα ματια, απλως φευγω μακρια, διωγμενος απο τον τοπο που μεγαλωσα.,Ενα ειδος εσωτερικου μεταναστη ειμαι , που ο νοστος τον κανει και γραφει για τον τοπο που γνωρισε και τωρα εγινε ΑΓΝΩΡΙΣΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ8 Οκτωβρίου 2013 στις 11:18 π.μ.

    Αυτό τον τόπο τον έχουν ζώσει αρπακτικά, αλλά δε θα τους περάσει.

    Προς στιγμήν φρενάρησε η "νέα Ψυττάλεια", η Κτηματική επιτέλους ξαναπήρε μπρος και έχουμε νέο "γύρο". Η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ, που ήδη ασχολείται με την τοπική Αστυνομία για το ζήτημα των επαφών με τους ναζί, έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα για την ολιγωρία της τοπικής Αστυνομίας στις πολυάριθμες καταγγελίες περί της ηχορύπανσης από τους πολλαπλώς παρανομούντες παραλιακούς αλητομαγαζάτορες (ή μήπως συνδέονται αυτά τα δύο;)...

    Σειρά τώρα πρέπει να πάρει επιτέλους το Υγειονομικό και να τελεσφορήσουν και οι υπόλοιπες εκκρεμείς καταγγελίες σε κάμποσες Αρχές και Υπηρεσίες.

    Κυρίως όμως πρέπει εμείς οι κάτοικοι να συσπειρωθούμε ακόμα περισσότερο εναντίον όσων κερδοσκοπούν σε βάρος της ζωής μας, είτε πρόκειται για "επιχειρήσεις", ιδιωτών είτε για επίορκους δημοτικούς άρχοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητοι πολιτες.Ειχε μαλλιασει η γλωσσα μου δυο χρονια τωρα, να λεω οτι ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΣΑΣ ΚΑΤΑΤΡΩΕΙ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ.Μονος μου παλευα στα μπλογκ τα ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙΑ ΣΧΟΛΙΑ,που στελνονταν copy paste σε ολα τα μπλογκ της Α.Αττικης.Η εδρα τους ειναι εκει στην μεση της πλατειας σας.Αυτο το ανεχτηκατε ισως απο φοβο ισως απο υποεκτιμηση του κινδυνου.
    Κυνηγηθηκα οσο λιγοι,αλλα συνεχιζω να λεω οτι η διαπλοκη της παραλιακης ζωνης, περιλαμβανει πολλες αρχες ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ..Αμποτες να το αντιληφθειτε και να αρχισετε μονοι σας το ξηλωμα,Καμμια εξουσια οσο απολυτη και αν ειναι,δεν μπορει να επιβαλλει σε μια κοινωνια που λειτουργει ομαδικαΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΤΗΣ.Μονον αν η κοινωνια αδιαφορησει της επιβαλλεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή